چین خواستار پایبندی ایران و اسرائیل به آتش‌بس شد

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:22
چین در بحبوحه تشدید تنش‌های تجاری ایران و اسرائیل، خواستار تلاش برای احترام به آتش‌بس شد.

فرارو- چین روز دوشنبه نگرانی عمیق خود را از افزایش اخیر خشونت‌ها پس از تبادل حملات ایران و اسرائیل در شب گذشته ابراز کرد و از هر دو طرف خواست تا به تعهدات آتش‌بس پایبند باشند و اختلافات را از طریق کانال‌های سیاسی و دیپلماتیک حل کنند.

به گزارش فرارو به نقل از چاینادیلی، لین جیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، در یک نشست خبری منظم گفت که درگیری‌های از سر گرفته شده به نفع هیچ‌کس نیست.

لین گفت: «ما امیدواریم که همه طرف‌های مربوطه به تعهدات خود در قبال آتش‌بس پایبند باشند، روند مذاکرات را حفظ کنند و به حل اختلافات از طریق ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک متعهد بمانند تا در اسرع وقت به یک آتش‌بس جامع و پایدار دست یابند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.