تماس تلفنی رئیس ستاد ارتش اسرائیل با فرمانده سنتکام

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 01:48
بر اساس این گزارش، این تماس‌ها در بحبوحه افزایش تنش‌های منطقه‌ای و تبادل تهدیدها میان ایران و اسرائیل صورت گرفته است.

یک رسانه صهیونیستی از تماس تلفنی ایال زامیر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و برد کوپر، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داد که رئیس ستاد ارتش این رژیم در ۲۴ ساعت گذشته دو گفت‌وگوی جداگانه با فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام)، داشته است.

بر اساس این گزارش، این تماس‌ها در بحبوحه افزایش تنش‌های منطقه‌ای و تبادل تهدیدها میان ایران و اسرائیل صورت گرفته است.

همچنین منابع خبری صهیونیست از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم تل آویو خبر دادند.

این تماس تلفنی پس از آن انجام می شود که رئیس جمهور آمریکا یکشنبه شب به آکسیوس گفت: همین حالا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تماس می‌گیرم و به او می‌گویم که به حمله ایران پاسخ ندهد.

ترامپ دقایقی پیش نیز به فاکس نیوز گفت: به ایران می‌گویم که موشک‌هایتان را شلیک کردید. کافی است. به میز مذاکره بازگردید و توافق کنید.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.