گودرزی: منتظر پاسخ شعام برای برگزاری جلسات در صحن علنی هستیم

فرارو یکشنبه 17 خرداد 1405 - 15:56
سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: رئیس مجلس نامه و مکاتبه‌ای با شورای عالی امنیت ملی داشتند که با توجه به اراده مجلس برای برگزاری جلسات صحن به منظور تکمیل چرخه قانون‌گذاری درخواست کردند شعام نظر جدید خود را ارائه کند، تا امروز پاسخ نامه دریافت نشده اما جلسات طبق روال قبلی به صورت نظارتی برگزار می‌شود.

عباس گودرزی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، گفت: یکی از موضوعاتی که این روزها مطرح می‌شود، موضوع فعال شدن صحن مجلس و تکمیل چرخه قانون‌گذاری است، این مهم، مورد درخواست رئیس و نمایندگان مجلس هم است اما شیوه جدید برگزاری جلسات و عدم برگزاری جلسات صحن، براساس مکاتبات شورای عالی امنیت ملی و نهادهای امنیتی انجام شده است.

وی افزود: رئیس مجلس اردیبهشت ماه ناظر بر آنچه که در جلسات متعدد کمیسیون‌ها و هیات رئیسه جمع‌بندی شد، نامه و مکاتبه‌ای با شورای عالی امنیت ملی داشتند که با توجه به اراده مجلس برای برگزاری جلسات صحن به منظور تکمیل چرخه قانون‌گذاری درخواست کردند شعام نظر جدید خود را ارائه کند، تا امروز پاسخ نامه دریافت نشده اما جلسات طبق روال قبلی به صورت نظارتی برگزار می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.