جزئیات دیدار وزیر کشور پاکستان با عراقچی

فرارو یکشنبه 17 خرداد 1405 - 14:21
سید محسن نقوی و عباس عراقچی در دیدار امروزشان درباره آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری برای خاتمه جنگ تحمیلی آمریکایی اسرائیلی علیه ایران گفتگو کردند.

سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان که برای دیدار و رایزنی با مقام‌های ارشد کشورمان به تهران سفر کرده است، امروز یکشنبه با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه دیدار  و «پیام مکتوب شهباز شریف نخست وزیر پاکستان خطاب به مقام معظم رهبری» را تسلیم وزیر امور خارجه کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، در این دیدار ضمن مرور روابط دوجانبه ایران-پاکستان، درباره آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری برای خاتمه جنگ تحمیلی آمریکایی اسرائیلی علیه ایران، که به میانجی‌گری پاکستان در حال انجام است، تبادل نظر شد. 

سید محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان شنبه شب در دیدار با همتای ایرانی خود در تهران، بیان کرد: ایران و پاکستان روابطی برادرانه با یکدیگر دارند و هنگامی که مشکلی برای یکی از برادران پیش می‌آید، برادر دیگر نیز آن را احساس خواهد کرد. امیدواریم این بحران‌ها با تلاش‌های شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، و فیلد مارشال عاصم منیر، رئیس ستاد ارتش پاکستان، به زودی پایان یابد. 

وزیر کشور پاکستان در ادامه از قالیباف، مومنی و عراقچی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم این موضوع را به نتیجه برسانیم. 

نقوی با اشاره به پیام مهمی که برای تحویل آن وارد ایران شده است، اظهار کرد: من اینجا هستم تا نامه ویژه‌ای را از سوی فیلد مارشال ژنرال عاصم منیر، فرمانده ستاد ارتش پاکستان و نخست‌وزیر شهباز شریف درباره شرایط فعلی به آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحویل دهم. فکر می‌کنم این پیام، پیام مهمی باشد. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود و به پایان برسد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.