گودرزی گفت: مجلس فردا با حضور وزیر نفت و معاون پزشکیان موضوع ناترازی انرژی را بررسی میکند.
به گزارش ورزش سه به نقل از تسنیم، عباس گودرزی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه وبیناری فردا (یکشنبه) با حضور «وزیر نفت»، «سقاب اصفهانی معاون رئیسجمهور» و نمایندگان مجلس خبر داد.
وی افزود: در این نشست، سیاستها و اقدامات دولت در جهت پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت، بررسی خواهدشد.
به گفته گودرزی، در جلسه فردا هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر برای گره گشایی از دغدغه های مردم و عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.