اخطار به 4 کشتی نفتکش آمریکایی در تنگه هرمز/ یک کشتی آمریکایی مورد هدف قرار گرفت + فیلم

رکنا شنبه 16 خرداد 1405 - 12:35
رکنا سیاسی : یک کشتی( نفتکش – باری) متعلق به شرکت آمریکایی «آریستا» در تنگه هرمز به دلیل نقض قوانین و دستورالعمل‌های عبور از این تنگه توقیف شده است.

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است که بامداد امروز ( شنبه ) چهار فروند نفتکش متخلف با تحریک و هدایت ارتش متجاوز آمریکا بدون  هماهنگی و بدون توجه به اخطارهای مکرر نیروی دریایی سپاه، قصد خروج غیرقانونی از تنگه هرمز را داشتند که پس از اخطار، یکی از نفتکش‌ها مورد هدف واقع شده و متوقف شد و دیگر شناورهای متخلف به عقب برگشتند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.