تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت آیت‌الله فیاض

فرارو جمعه 15 خرداد 1405 - 19:04
سید محمد خاتمی در پیامی نوشت: درگذشت آیت‌الله فیاض، این مرجع روشن‌بین و زمان‌شناس خسارتی است بزرگ برای جامعه اسلامی و تشیع و حوزه‌های علمی.

سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله فیاض را تسلیت گفت. 

به گزارش جماران، متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم عالیقدر و مرجع بزرگوار حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ محمد اسحاق فیاض رضوان الله علیه را به پیشگاه حضرت ولی‌الله الاعظم، حوزه‌های علمیه و انبوه ارادتمندان آن بزرگ تسلیت عرض می‌کنم. 

درگذشت این مرجع روشن‌بین و زمان‌شناس خسارتی است بزرگ برای جامعه اسلامی و تشیع و حوزه‌های علمی که امید است خداوند منان با عنایت ویژه خود آن را جبران فرماید. 

برای روان پاک آن بزرگوار از حضرت احدیت علو درجات و برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان سلامتی و اجر مسألت می‌کنم. 

سید محمد خاتمی

۱۴۰۵/۳/۱۵

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.