آتش‌بس با ایران برقرار است

فرارو جمعه 15 خرداد 1405 - 00:42
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که آتش‌بس میان آمریکا و ایران همچنان برقرار است، اما واشنگتن به حفاظت از نیروهای خود و محاصره بنادر ایران ادامه خواهد داد.

فرارو- یک مقام آمریکایی پنجشنبه شب اعلام کرد که آتش‌بس میان آمریکا و ایران همچنان برقرار است اما واشنگتن به حفاظت از نیروهای خود و اجرای سیاست محاصره بنادر ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، این مقام آمریکایی گفت: مسیر کشتیرانی از طریق تنگه هرمز باز و قابل استفاده است، اما تصمیم نهایی برای عبور از این آبراه بر عهده شرکت‌ها و کشتی‌های تجاری خواهد بود.

این مقام آمریکایی مدعی شد از زمان اجرایی شدن آتش‌بس با ایران در ۸ آوریل گذشته، حدود یک هزار کشتی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.