در مدیریت بحران عالی هستیم؛ اما آن‌ها را حل نمی‌کنیم!

فرارو پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 10:38
در برنامه کامنت مطرح شد:حسین کنعانی مقدم:یعنی به نفع حاکمیت است که جنگ ادامه پیدا کند؟ محسن جلیلوند: نه، جنگ چیز بدی است. اما شرایط اقتصادی و اجتماعی به سمتی می رود که با یک میلیون تومان کالابرگ می شود یک عدد مرغ خرید. 10 سال است که رشد اقتصادی ما صفر است و بانک جهانی، رشد اقتصادی امسال ما را منفی درصد در نظر گرفته است. خوبی جمهوری اسلامی این است که در مدیریت بحران استاد است. برق کم می آید، برق صنایع را قطع می کند، گاز کم می آید همینطور اما مدیریت بحران با حل بحران فرق می کند. بین سال 1378 تا ، ده سال طول کشید و از 1388 تا 1396، هشت سال.96 تا 98، دو سال طول کشید و از 98 تا 1401 سه سال و از آن موقع تا دی ماه 1404 نیز سه سال. یعنی از بحران ها عبور کردیم اما حل نکردیم. ما در مدیریت بحران عالی هستیم اما باید بحران را حل کنیم.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.