سخنگوی سپاه: تخریب فرودگاه کویت ناشی از خطای سامانه‌های پاتریوت آمریکایی بود

فرارو پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 00:11
سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: تخریب ترمینال مسافربری فرودگاه کویت ناشی از خطای سامانه های پاتریوت آمریکایی بوده، که پس از شکست در رهگیری موشک‌های ایرانی بر این ترمینال فرود آمده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: بررسی و تحقیقات ما در مورد اصابت ترمینال مسافربری کویت نشان می دهد، نیروی هوا فضای سپاه هیچ شلیکی بسوی این هدف نداشته است و تخریب ترمینال مسافربری فرودگاه کویت ناشی از خطای سامانه های پاتریوت آمریکایی بوده، که پس از شکست در رهگیری موشک های ایرانی بر این ترمینال فرود آمده اند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.