ادعای نتانیاهو: دیگر به کمک آمریکا نیاز نداریم

فرارو چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:36
نتانیاهو مدعی شد: ما بابت کمک‌های آمریکا قدردان هستیم. من بابت تمام کمک‌هایی که آمریکا طی این سال‌ها به ما انجام داده قدردان هستم.

فرارو- بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر ادعایی اسرائیل در اظهاراتی تازه از احتمال تغییر در شکل همکاری‌های نظامی میان تل‌آویو و واشنگتن سخن گفت.

به گزارش فرارو، بنیامین نتانیاهو با اشاره به حمایت‌های آمریکا از اسرائیل گفت: «ما بابت کمک‌های آمریکا قدردان هستیم. من بابت تمام کمک‌هایی که آمریکا طی این سال‌ها به ما انجام داده قدردان هستم اما همان‌طور که ما از کمک‌های مالی عبور کردیم الان می‌توانیم از کمک نظامی هم عبور کنیم.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که هفته گذشته روزنامه «اسرائیل هیوم» گزارش داده بود اسرائیل و ایالات متحده در حال کار روی یک توافق امنیتی جدید هستند که به تدریج کمک‌های نظامی مستقیم آمریکا را با پروژه‌های مشترک توسعه و تولید تسلیحات جایگزین خواهد کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.