ساعت معاملات بورس تهران از شنبه به روال پیشین بازمی‌گردد

رکنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 14:06
رکنا اقتصادی: بورس تهران اعلام کرد از روز شنبه 16 خردادماه، زمان معاملات بازار سهام، صندوق‌های سهامی و ابزارهای مشتقه به روال عادی بازخواهد گشت و دادوستدها از ساعت 9 تا 12:30 انجام می‌شود.

به گزارش رکنا، بر اساس اطلاعیه مدیریت ارتباطات بورس تهران، از ابتدای هفته آینده ساعت پایان معاملات در تمامی بازارهای سهام، صندوق‌های سهامی و مشتقات مرتبط، 12:30 خواهد بود.

همچنین مرحله معاملات پایانی (TAL) برای تمامی نمادهای پذیرفته‌شده در بازارهای اول و دوم بورس تهران از ساعت 12:45 تا 13:00 برگزار می‌شود. انجام معاملات در این مرحله با رعایت الزامات نظارتی و عملیاتی امکان‌پذیر خواهد بود.

بورس تهران در این اطلاعیه همچنین از ایجاد تغییراتی در نحوه انجام معاملات پایانی خبر داد. بر این اساس، با ارتقای سامانه معاملاتی، امکان انجام معاملات TAL در بازار 3 نمادها فراهم شده و از این پس نماد مورد استفاده در این مرحله از «نماد4» به «نماد3» تغییر خواهد کرد.

این تغییرات در راستای بهبود زیرساخت‌های معاملاتی و افزایش کارایی فرآیند دادوستد در بازار سرمایه اجرایی می‌شود.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.