بقائی خطاب به روبیو: کافر همه را به کیش خود پندارد

فرارو چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:34
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: ادای قربانی درآوردن، نمی‌تواند جنایات جنگی سبعانه، نسل‌کشی و جنایات علیه بشریت که شما علیه ملت ایران مرتکب شده‌اید را سفیدشویی کند.

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

کافر همه را به کیش خود پندارد. 

ادای قربانی درآوردن، نمی‌تواند جنایات جنگی سبعانه، نسل‌کشی و جنایات علیه بشریت که شما علیه ملت ایران مرتکب شده‌اید را سفیدشویی کند. 

توئیت بقائی

گفتنی است مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره در بخشی از لفاظی‌ها علیه ایران، مدعی شده بود که ایران به دنبال ترور مقامات آمریکایی است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.