جمع اوری ۱۶ انشعاب غیر مجاز در شهرستان بن

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 19:38
بن -مدیر برق شهرستان بن از جمع اوری ۱۶ انشعاب غیر مجاز در راستای اجرای مهتاب «مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قنبری مدیر برق شهرستان بن از شناسایی و جمع اوری ۱۶ انشعاب غیر مجاز در سطح این شهرستان توسط امور مشترکین ، واحد اندازه گیری و عملیات برق این شهرستان ، باهماهنگی مراجع قضایی و همکاری نیروهای انتظامی خبر داد

وی افزود : این طرح «مهتاب» با هدف کاهش تلفات انرژی و افزایش رضایتمندی مشترکین اجرایی شده و در هفته ها وماه های اینده نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است : در این طرح، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز ، مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ، نوسازی لوازم اندازه‌گیری و تعویض کنتورهای قدیمی با مدل‌های هوشمند جهت افزایش دقت در محاسبه مصرف و مدیریت بهتر بار شبکه در دستور کار قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.