افت فشار و قطعی آب شهر جاسک به مدت ۲۴ ساعت

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 21:13
جاسک - روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان جاسک با صدور اطلاعیه‌ای از افت فشار و قطعی آب شرب در این شهر به دلیل شکستگی خط انتقال آب خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی امور آب و فاضلاب جاسک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت شکستگی خط انتقال آب ۷۰۰ میلی‌متری و ضرورت انجام عملیات تعمیر و بازسازی، آب شرب مشترکان شهر جاسک از بامداد سه‌شنبه ۱۲ خردادماه به مدت ۲۴ ساعت با افت فشار و در برخی مناطق با قطعی آب همراه خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: تیم‌های فنی و عملیاتی آبفا از ساعات ابتدایی وقوع حادثه در محل حاضر شده‌اند و تلاش می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل و بازگشت شرایط شبکه به وضعیت عادی اقدام کنند.

روابط عمومی آبفا جاسک ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت مشکلات ایجاد شده از مشترکان درخواست کرد با مدیریت مصرف آب و استفاده بهینه از مخازن ذخیره منازل، این شرکت را در عبور از شرایط پیش‌آمده یاری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.