خط و نشان سپاه ایران به اسرائیل / هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به ساکنان سرزمین‌های اشغالی / اگر مقاماتتان خطا کنند منطقه را ترک کنید

رکنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 19:19
رکنا: سرلشکر خلبان علی عبداللهی در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه بیروت و ضاحیه، به ساکنان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی هشدار داد در صورت تشدید تجاوزات، این مناطق را ترک کنند.

به گزارش رکنا، سرلشکر خلبان علی عبداللهی گفت: نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.

 با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخش‌های شمالی و شهرک‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.