ادعای سنتکام: هر دو موشک ایران را رهگیری کردیم

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 16:24
سنتکام با انتشار پیامی مدعی شد که دو موشک بالستیک ایرانی را بر فراز کویت رهگیری و منهدم کرده است.

مرکز فرماندهی آمریکا (سنتکام) با  انتشار پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد،  نیروهای آمریکایی شامگاه گذشته به وقت شرق آمریکا دو موشک بالستیک ایرانی را که به گفته این نهاد، نیروهای آمریکایی مستقر در کویت را هدف قرار داده بودند، رهگیری کردند.

سنتکام مدعی شد این عملیات حدود ساعت ۱۱ شب به وقت شرق آمریکا انجام شده و هر دو موشک بلافاصله پس از شناسایی منهدم شده‌اند.

در این پیام  همچنین تاکید شده است که در نتیجه این حمله هیچ‌یک از نیروهای آمریکایی آسیب ندیده‌اند و خسارتی نیز گزارش نشده است.

سنتکام

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.