نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان مشخص شد | آموزش کارشناسی‌ها حضوری می‌شود؟

همشهری آنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:52
قائم‌مقام وزیر علوم جزئیات برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مسعود شمسی قائم‌مقام وزیر علوم ضمن بیان این مطلب با اشاره به آغاز آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم جاری اظهار کرد: در حال حاضر آموزش این دانشجویان در برخی دانشگاه‌های جنوب کشور نظیر دانشگاه شهید چمران اهواز، خلیج فارس و بندرعباس به دلیل گرمای هوا و برخی ملاحظات امنیتی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امتحانات پایان ترم دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های کشور بجز چند دانشگاه فوق در نیمسال جاری به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود.

قائم مقام وزیر علوم در خصوص نحوه آموزش دانشجویان کارشناسی نیز در نیم سال جاری نیز گفت: این دانشجویان برای سال جاری آموزش باقیمانده خود را به صورت مجازی ادامه خواهند داد و آموزش حضوری نخواهند داشت.

دکتر شمس همچنین در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه های وزارت علوم در نیمسال دوم تحصیلی نیز اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه امتحانات دانشجویان کارشناسی تا اطلاع ثانوی نیز مجازی برگزار خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.