آخرین شب از برنامه «حضور و غیاب» شامگاه شنبه (۱۰ خرداد) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگوی دولت، رییس سازمان سینمایی، معاون امور هنری و مدیرعامل بنیاد فارابی در خانه هنرمندان برگزار شد. در این برنامه که پرویز پرستویی اجرای آن را برعهده داشت به جای حضور و غیاب دانشآموزان از حضار خواست تا جملاتی که او میگوید را تکرار کنند. این برنامه به مدت هفت شب در فضای باز خانه هنرمندان اجرا شد.
خبرنگار: محمد طاووسی/ تصویربردار و تدوینگر: حمیدرضا برزگر
منبع خبر "
خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.