خدمات مترو شیراز در ۱۴ خرداد به مناسبت عید غدیر رایگان شد

خبرآنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:31
ستاد مردمی غدیر استان فارس اعلام کرد: به منظور گرامیداشت عید سعید غدیر خم و سی‌وهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، استفاده از تمامی خطوط مترو شیراز در روز پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ برای عموم شهروندان رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، ستاد مردمی غدیر استان فارس در این باره افزود: به منظور گرامیداشت عید سعید غدیر خم و سی‌و هفتمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، استفاده از خدمات مترو شیراز در روز پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ برای عموم شهروندان رایگان اعلام شد.
این ستاد اضافه کرد: این اقدام با هدف پاسداشت این دو مناسبت بزرگ مذهبی و انقلابی، تسهیل تردد شهروندان و افزایش مشارکت عمومی در برنامه‌ها و مراسم‌های پیش‌بینی شده در سطح شهر صورت گرفته است.

بر این اساس، تمامی شهروندان می‌توانند در روز پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ بدون پرداخت هزینه از خدمات مترو شیراز استفاده کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.