وی به با بیان اینکه هیچگاه مستکبران عالم نمی توانند بر کشور اسلامی ما با سابقه دیرینه تمدنی سیطره پبدا کنند از آحاد مردم و دانشگاهیان به خصوص از حضور در میدان و اهتزار پرچم نظام و انقلاب بعد از جنگ تحمیلی سوم در جای جای ایران تشکر کرد و تداوم آن را خواستار شد.
قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به اینکه باید مقابل دشمنان به خصوص آمریکایی ها ایبستادگی کرد یادآور شد: بدون شک پرچم عزت و اقتدار از دست مردم و دانشگاهیان ما در مقابل مستکبران دنیا نمی افتد و همه در راستای تحقق اهداف نظام در صحنه حضور دارند.
سروری مجد به تاریخ و تمدن یزد و روحیه ولایتمداری و انقلابی مردم این دیار اشاره کرد و گفت: باید تاریخ گذشته دارالعباده بیش از قبل و بنحو شایسته برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود و در این خصوص هنوز جای کار فراوان وجود دارد.
استان یزد حدود ۷۰ هزار دانشجو دارد .












