عبدالرضا حاجعلیبیگی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رزمایش فراگیر نظارت بر بازار از دیروز(یکشنبه) به مدت یک هفته در اراک آغاز شد و ۱۰ تیم نظارتی در اولین روز طرح از فعالیت واحدهای صنفی محلات علیابنابیطالب(ع) و سبحانی بازرسی کردند.
وی عنوان کرد: در راستای اجرای این رزمایش، ۴۹ واحد صنفی بازرسی شد که منجر به تشکیل ۱۸ پرونده تخلف و مهر و موم (پلمب) یک واحد شد.
فرماندار اراک تاکید کرد: این رزمایش به مدت یک هفته ادامه دارد و در پایان، پس از ارزیابی نتایج، درباره تمدید آن تصمیمگیری خواهد شد.
حاجعلی بیگی از شهروندان خواست تخلفات صنفی و واحدهای نانوایی را از طریق سامانههای ۱۳۵ و ۱۲۴ گزارش دهند تا تیمها به صورت هدفمند به واحدهای متخلف مراجعه کنند.












