سهیل بیاتی در گفتوگو با ایرنا درباره سطح مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: سطح تیم زیر ۲۳ سال قایقرانی خوب است اما به دلیل شرایطی که در کشور رخ داد با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نمیرویم و سعی کردیم به آمادگی نسبی برسیم. تعداد کشورهای حاضر در این مسابقات زیاد است و امیدواریم با نتیجه خوب دل مردم را شاد کنیم. پس از قهرمانی آسیا تست انتخابی تیم ملی برای بازیهای آسیایی ناگویا را برای خرداد ماه داریم و با صلاحدید کادر فنی باید ببینم جزو تیم ملی هستم یا خیر. سرمربی اوکراینی هم خوب است اما به دلیل آسیبدیدگی در اردوها شرکت نکردم و خودم جدا تمرین کردم.










