عضو تیم زیر ۲۳ سال قایقرانی: امیدواریم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم + فیلم

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 08:40
تهران- ایرنا- عضو تیم زیر ۲۳ سال قایقرانی گفت: سرمربی اوکراینی تیم ملی آبهای آرام خوب است اما من به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم با وی تمرین کنم و جدا تمرین کردم و الان هم به تمرینات تیم بازگشته‌ام.

سهیل بیاتی در گفت‌وگو با ایرنا درباره سطح مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: سطح تیم زیر ۲۳ سال قایقرانی خوب است اما به دلیل شرایطی که در کشور رخ داد با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نمی‌رویم و سعی کردیم به آمادگی نسبی برسیم. تعداد کشورهای حاضر در این مسابقات زیاد است و امیدواریم با نتیجه خوب دل مردم را شاد کنیم. پس از قهرمانی آسیا تست انتخابی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی ناگویا را برای خرداد ماه داریم و با صلاحدید کادر فنی باید ببینم جزو تیم ملی هستم یا خیر. سرمربی اوکراینی هم خوب است اما به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوها شرکت نکردم و خودم جدا تمرین کردم.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.