ابراز نگرانی آلمان از تحرکات ارتش اسراییل در جنوب لبنان

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 02:00
همزمان با تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، وزیر امور خارجه آلمان نسبت به گسترش درگیری‌ها هشدار داد و تأکید کرد ادامه عملیات نظامی می‌تواند به آوارگی‌های بیشتر و بی‌ثباتی گسترده‌تر در لبنان منجر شود.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، «یوهان واده‌فول» وزیر امور خارجه آلمان با ابراز نگرانی شدید از ادامه پیشروی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، خواستار توقف فوری درگیری‌ها و بازگشت همه طرف‌ها به آتش‌بس توافق‌شده شد.

واده‌فول در بیانیه‌ای اعلام کرد که هرگونه تشدید بیشتر تنش‌ها می‌تواند وضعیت شکننده کنونی را وخیم‌تر کرده و موج‌های جدیدی از آوارگی را در لبنان رقم بزند.

وزیر خارجه آلمان هشدار داد که اگر غیرنظامیان بهای تشدید درگیری‌های نظامی را بپردازند و بخش‌هایی از لبنان به‌طور دائمی غیرقابل سکونت شود، این روند در بلندمدت کمکی به افزایش امنیت رژیم صهیونیستی نخواهد کرد.

اظهارات این مقام آلمانی در حالی مطرح شده است که در روزهای اخیر حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان شدت گرفته و همزمان درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در چند محور ادامه دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.