ووشوکاران هرمزگان به پویش «بابا خون داد» پیوستند

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 23:29
بندرعباس - ایرنا - همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، جامعه ووشوی هرمزگان در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای تامین نیاز مراکز درمانی، با حضور جمعی از مسئولان هیات و ورزشکاران، در پویش اهدای خون «بابا خون داد» مشارکت کردند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، این رویداد در پی ابلاغیه فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به ضرورت تقویت ذخایر خونی، با مشارکت مسئولان هیات ووشو و ورزشکاران استان در مرکز انتقال خون انجام شد.

در این برنامه، فرشید باوقار رییس هیات ووشوی هرمزگان، مسلم عاشوری نائب رییس هیات، عباس راهگان دبیر هیات و محمدرضا بهرمن رییس هیات ووشوی بندرعباس، همراه با اعضای هیات، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران، با اهدای خون خود سهمی در نجات جان بیماران ایفا کردند.

این اقدام تنها به مرکز استان محدود نشد و همزمان در شهرستان‌های هرمزگان نیز با استقبال و همراهی هیات‌های ووشو برگزار شد.

مسئولان مرکز انتقال خون هرمزگان نیز با حضور در جمع ووشوکاران ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، بر نقش جامعه ورزش در پایداری ذخایر خونی تاکید کردند.

در این راستا دکتر ایمان زارعی رییس مرکز انتقال خون هرمزگان گفت: حضور فعال ووشوکاران استان نقشی حیاتی در تامین پایدار ذخایر خونی ایفا می‌کند.

این اقدام باشکوه ، تجلی روحیه جوانمردی و انسان‌دوستی در جامعه ورزشی هرمزگان است که امید است با الهام از اقدامات ورزشکاران، فرهنگی از ایثار و ایثارگری در میان نخبگان ورزشی رواج یابد

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.