مهروز ساعی: با نعمت‌زاده خداحافظی می‌کنیم

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 23:20
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درخصوص احتمال انتخاب ناهید کیانی برای بازی‌های آسیایی ناگویا مطالبی را بیان کرد.

مهروز ساعی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در مراسم انتخاب برترین‌های ورزش گفت: امشب شب مهمی برای ورزشکاران ایران است، این خیلی قشنگ است که مردم شما را تایید کنند و انتخاب مردم باشید.

ساعی تصریح کرد: خدا را شکر تکواندو در هر دو بخش مردان و زنان در این مراسم نماینده دارد. هر سال با علاقه به این مراسم می‌آیم، چون مردم به ورزشکاران رای می‌دهند که خیلی مهم است. زیباست که مردم قهرمانان را انتخاب می‌کنند.

وی در خصوص عدم نتیجه‌گیری مبینا نعمت‌زاده در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد:  توقع از نعمت‌زاده زیاد بود. هرچند وی آسیب دیدگی داشت اما اگر نمی‌توانست مسابقه بدهد، اصلا اعزام نمی‌شد. بنابراین فعلا از او خداحافظی می‌کنیم تا به مصدومیتش برسد.

ساعی در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد تیم در آسیایی مغولستان، عنوان کرد: شعارم این است که همیشه باید به جوانان اعتماد کرد و قدرت ریسک بالایی دارم. شاید تعدادی از نفرات ما به مدال نرسیدند، اما کسب سهمیه کاملی برای ناگویا داشتند.

وی گفت: کیانی شرایط روحی خوبی دارد و با توجه به مدال طلایی که گرفت شانس بیشتری برای حضور در ناگویا دارد. مسابقات قهرمانی آسیا برای ما مهم بود و کیانی با مدال طلایی که گرفت در انتخابی یک برد برایش ثبت شده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.