به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که گذشت یک اتفاق مهم و ویژه در فوتبال کشور رخ داد که البته در هیاهوی بازی ایران و بلژیک گم شد؛ چهره یکی از تیمهای صعود کننده به فصل بعد لیگ برتر مشخص شد. تیمی که بعد از سقوط در پایان لیگ بیست و چهارم نتوانست دوری با جایگاهی که لیاقت هوادارانش است را تحمل کند؛ نساجی، لیگ برتری شد، آن هم چهار هفته قبل از پایان فصل.
شاگردان رضا عنایتی توانستند در یک بازی فینالگونه مقابل مس شهربابک، تیم دوم جدول، به برتری یک بر صفر برسند. نتیجهای که تایید کرد قائمشهریها با 13 امتیاز بیشتر نسبت به تیم سوم جدول توانسته جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.
باشگاه نساجی که فصل را با فراز کمالوند آغاز کرده بودند، بعد از چند نتیجه دور از انتظار (تساوی با شهرداری نوشهر و دو باخت متوالی به پارس جنوبی و صنعت نفت) از هفته بیست و دوم با رضا عنایتی وارد همکاری شدند. عنایتی توانست روند خوبی به نتایج این تیم مازندرانی بدهد و در نهایت خیلی زودتر از پایان مسابقات، با قطعی کردن صعود، روی قهرمانی برنامه ریزی کند. او در مدت 9 هفته که با نساجی بوده توانسته 3 تساوی و 6 برد کسب کند.
حالا رضا عنایتی یکی از دیگر از افتخارات دوران مربیگری خود را به ثبت رسانده است. او در پایان فصل 1400- 1399 در حالی توانست با هوادار به همراه فجر لیگ برتری شدن را جشن بگیرد، که با این تیم هم امتیاز شد اما به لطف تفاضل گل، در رده دوم قرار گرفت. منتها این بار اختلافی پنج امتیازی با مس شهربابک دارد و برای قهرمانی ابتکار عمل دست خودش است تا این بار با جام از لیگ یک جدا شود.