کاظمی: مقابل فرانسه تمام تلاش‌مان را کردیم

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 02:04
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران، گفت: برابر تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک شده و بازیکنان بزرگ و نامداری در اختیار دارد، اما توانستیم بازی نزدیکی ارائه دهیم و تا آخرین لحظه بجنگیم.

به گزارش "ورزش سه"، یوسف کاظمی پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به همه. بازی خوب و نزدیکی مقابل فرانسه داشتیم و مسابقه تا ست پنجم ادامه پیدا کرد. شرایط تیم حریف هم مشخص بود؛ تیمی که دو دوره قهرمان المپیک شده و از بازیکنان قدرتمند و نامدار والیبال جهان بهره می‌برد.

وی ادامه داد: با این حال هم تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و جا دارد از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم و به همه بچه‌ها خسته نباشید بگویم. فکر می‌کنم در بخش‌هایی که می‌توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، برنامه‌ها را به خوبی اجرا کردیم.

کاظمی درباره روند مسابقه گفت: به هر حال در بعضی لحظات بازی آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت و نتیجه به سمت ایران نچرخید، اما همین مسابقه نشان داد وحدت و همدلی خیلی خوبی در تیم وجود دارد و همه، چه داخل زمین و چه بیرون زمین، کنار هم بودند.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در ست آخر فقط در چند امتیاز پایانی نتوانستیم آن‌طور که باید عمل کنیم و بازی را به فرانسه واگذار کردیم. بعضی توپ‌ها هم شرایط خاص خودش را داشت، اما تلاش می‌کنیم در مسابقه بعدی با بهترین روند و شرایط وارد زمین شویم و نتیجه بهتری بگیریم.


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.