ماجرای این عکس کُت درآوردن پزشکیان چه بود؟

رکنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 09:46
رکناسیاسی:رئیس‌جمهور در نشست تخصصی شورای همکاری دولت و دانشگاه با موضوع مدیریت بحران آب، با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از حاضران خواست به جای کاهش دمای سیستم‌های سرمایشی، با رعایت برخی نکات ساده به مدیریت مصرف کمک کنند.

به گزارش خبرنگار، مسعود پزشکیان در این نشست که روز گذشته برگزار شد، در اقدامی نمادین کت خود را از تن درآورد و از سایر حاضران نیز خواست کت‌های خود را کنار بگذارند تا نیازی به افزایش استفاده از سیستم‌های سرمایشی نباشد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت اصلاح الگوی مصرف انرژی تأکید کرد که بهینه‌سازی مصرف به معنای کاهش کیفیت زندگی یا محدود کردن رفاه مردم نیست، بلکه می‌توان با تغییر برخی عادت‌های روزمره و انجام اقدام‌های ساده، مصرف انرژی را مدیریت کرد.

حاضران در ابتدای نشست با کت‌وشلوار در جلسه حضور یافته بودند، اما پس از مطرح شدن این پیشنهاد از سوی رئیس‌جمهور، فضای جلسه تغییر کرد و موضوع مدیریت مصرف انرژی به شکل عملی مورد توجه قرار گرفت.

این اقدام نمادین در راستای تأکید دولت بر فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت عمومی برای مدیریت مصرف انرژی ارزیابی می‌شود؛ رویکردی که به باور پزشکیان از رفتارهای فردی و اقدامات کوچک آغاز می‌شود.

پزشکیان برای مدیریت مصرف انرژی کت خود را از تن درآورد

پزشکیان برای مدیریت مصرف انرژی کت خود را از تن درآورد

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.