ایران با شکست مقابل گامبیا به رختکن رفت

خبرگزاری تسنیم جمعه 08 خرداد 1405 - 19:52
تیم ملی فوتبال گامبیا نیمه نخست دیدار با ایران را با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ایران و گامبیا از ساعت 19 امروز (جمعه - به وقت ایران)، در مجموعه ورزشی تایتانیک آنتالیا به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر گامبیا به پایان رسید.

ایران در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، آریا یوسفی، سعید عزت‌اللهی، امیرمحمد رزاقی‌نیا، امیرحسین حسین‌زاده، محمد محبی، مهدی طارمی و کسری طاهری وارد زمین شد.

دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچ‌یک از آنها تا دقیقه 42 به ثمر ننشست. در این دقیقه اما عمر کولی توانست دروازه تیم کشورمان را باز کند و تیم امیر قلعه‌نویی با شکست راهی رختکن شود.

 

.

 

محمد حسین کنعانی‌زادگان و احسان حاج‌صفی در نیمه اول دچار مصدومیت شدند. کنعانی‌زادگان در دقیقه 35 با ابریما آدامز برخورد کرد و حاج‌صفی دقایقی بعد روی زمین افتاد که هر دوی آنها توانستند به بازی ادامه دهند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.