هاشمی گفت: یعنی آنقدر سطح خواستهها را بالا میبرند که اگر تیم مذاکرهکننده به آنها نرسد، ادعا کنند ما در مذاکرات شکست خوردهایم و این حس شکست را به جامعه تحمیل کنند.
محسن هاشمی، سیاستمدار ایرانی و رئیس پیشین شورای شهر تهران، گفت: عدهای خواستههای حداکثری را مطرح میکنند و بحث را به خیابان و میدان میکشانند.
هاشمی اشهار کرد: رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به جماران گفت: مسأله مهم این است که خواستههای ایران در مذاکره چه باشد.
وی افزود: آنجاست که عدهای خواستههای حداکثری را مطرح میکنند و بحث را به خیابان و میدان میکشانند.
هاشمی بیان کرد: یعنی آنقدر سطح خواستهها را بالا میبرند که اگر تیم مذاکرهکننده به آنها نرسد، ادعا کنند ما در مذاکرات شکست خوردهایم و این حس شکست را به جامعه تحمیل کنند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.