شهردار نیویورک جنگ علیه ایران را محکوم کرد

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 14:44
زهران ممدانی اعلام کرد: من از همان روز نخست با این جنگ مخالف بودم. هنوز هم مخالفم. و این جنگ باید پایان یابد.

زهران ممدانی، شهردار نیویورک، در توئیتی اعلام کرد: سه ماه پیش در چنین روزی، جنگی آغاز شد که هیچ‌کس به آن رأی نداد و بهای آن را مردمی پرداختند که هیچ نقشی در تصمیم‌گیری آن نداشتند.

هزاران غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند. سیزده نیروی نظامی آمریکا هرگز به آغوش خانواده‌هایشان بازنخواهند گشت.

در داخل کشور نیز، آمریکایی‌ها شاهد افزایش قیمت بنزین و مواد غذایی بوده‌اند؛ بودجه خانواده‌ها زیر فشار جنگی قرار گرفته که بدون حتی یک رأی کنگره آغاز شد. هر جانِ از‌دست‌رفته در خارج از کشور و هر دلاری که از خانواده‌های کارگر در داخل گرفته می‌شود، بخشی از همان هزینه بی‌ ملاحظه ای است که بر مردم تحمیل شد؛ توسط کسانی که خودشان هرگز بهای آن را نخواهند پرداخت.

 من از همان روز نخست با این جنگ مخالف بودم. هنوز هم مخالفم. و این جنگ باید پایان یابد.

توئیت زهران ممدانی

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.