واکنش بقایی به تهدیدهای آمریکا علیه عمان/ بهانه‌ای واهی است

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 00:34
بقایی در واکنش به تهدیدهای آمریکا علیه عمان گفت: جامعه جهانی می‌بایست با واکنش مسئولانه در قبال این رویکرد، مانع از عادی‌سازی فزاینده نقض هنجارهای حقوقی بین‌المللی شود.

 اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، بامداد جمعه ۸ خرداد ۱۴۰۵ تهدید وزیر خزانه‌داری آمریکا به تحریم علیه عمان را محکوم کرد.

اسماعیل بقایی تهدید وزیر خزانه‌داری آمریکا به اعمال تحریم علیه عمان، متعاقب تهدید قبلی به «منهدم کردن» عمان را تلاش برای باج‌گیری از یک دولت مستقل عضو سازمان ملل متحد و نشانه دیگری از ورشکستگی اخلاقی سامانه حکمرانی و سیاست‌ورزی در آمریکا دانست.

وی گفت: تهدید به اعمال تحریم علیه عمان به بهانه‌ای واهی، اقدامی مطلقا غیرقانونی و مغایر با اصول بنیادین منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل است و جامعه جهانی می‌بایست با واکنش مسئولانه در قبال این رویکرد، مانع از عادی‌سازی فزاینده نقض هنجارهای حقوقی بین‌المللی شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.