تصاویر ماهواره‌ای از بازگشایی تاسیسات موشکی ایران

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 22:33
شبکه CNN مدعی شد که ایران درحال بازگشایی تأسیسات زیرزمینی موشکی و بیرون کشیدن زرادخانه عظیم خود است.

شبکه CNN تعدادی تصاویر ماهواره‌ای منتشر کرد و مدعی شد: «ایران با استفاده از بلدوزر و کامیون، در حال بازگشایی تأسیسات زیرزمینی موشکی و بیرون کشیدن زرادخانه عظیم خود است که ادعاهای ترامپ مبنی بر نابودی آن را زیر سؤال می‌برد.»

به گزارش فرارو، در این گزارش آمده اکنون، ایران تنها با استفاده از بلدوزر و کامیون‌های کمپرسی، در حال بی‌اثر ساختن راهبردی است که حجم عظیمی از مهمات اسرائیل و آمریکا در آن مصرف شد.

e0e35c93-3f95-4899-b09f-75c771024bb3

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.