رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مقابل قویترین قدرت دنیا ایستادهایم گفت: سختیها را میپذیریم. نمیشود جنگ و انتطار داشت روند به روال قبل بازگردد.
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور گفت: ما به دنبال سلاح هستهای نیستیم، ناآرامی منطقه به خاطر اسرائیل است.
به گزارش فرارو، او افزود: با ذلت، دیپلماسی نمیکنیم.
پزشکیان با اشاره به اینکه «مردم بیش از ۸۰ روز همچنان در صحنه هستند و این امر دنیا را متعجب کرده» گفت: فکر میکردند با دو بمب و موشک امکان دارد یک عده وطن فروش مملکت را با آشوب روبرو کنند.
او ادامه داد: اگر ما درمقابل قویترین قدرت دنیا ایستادیم باید سختیها را بپذیریم، نمیشود بجنگیم و انتظار داشته باشیم روند طبق روال عادی قبل باشد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.