تهدید عمان از سوی وزیر آمریکایی: مجازات خواهید شد!

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 18:29
وزیر خزانه داری آمریکا تهدید کرد هر کشور قصد اخذ عوارض یا تسهیل دریافت آن را برای عبور از تنگه هرمز داشته باشد به شدیدترین شکل تحریم خواهد شد.

فرارو- پس از دونتالد ترامپ که عمان را به حمله نظامی تهدید کرد، حالا وزیر خزانه‌داری این کشور هم با اشاره به اخذ عوارض در تنگه هرمز مقامات عمانی را بشدت تهدید کرد.

اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:

«دولت ایالات متحده هیچ تلاشی برای اعمال سیستم عوارض در تنگه هرمز را تحمل نخواهد کرد.

به ویژه عمان باید بداند که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده به شدت هر بازیگری را که - مستقیم یا غیرمستقیم - در تسهیل عوارض تنگه دخیل باشد، هدف قرار خواهد داد و هر شریک مایل به این کار مجازات خواهد شد.

همه کشورها باید هرگونه تلاش ایران برای ایجاد اختلال در جریان آزاد تجارت را به طور کامل رد کنند.» 

بسنت

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.