به گزارش ایرنا، سرهنگ قاسم عزیزی روز پنجشنبه در گزارشی به خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیمهای برق در نقاط مختلف شهرستان بابل و ایجاد نارضایتی میان شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی گفت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بابل، در حین گشت زنی هدفمند ۲ سارق حرفهای در حین سرقت مشاهده که با عملیات عافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این مطلب که متهمان در مواجهه با ادله و شواهد پلیسی، چارهای جز اعتراف نداشتند و به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کردند، اظهار کرد: پس از تکمیل پرونده این سارقان، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ عزیزی، ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم با پلیس، به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تردد مشکوک افراد ناشناس در محدوده ترانسها و خطوط انتقال برق، به سرعت مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا از وقوع چنین جرایمی پیشگیری شود.
شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و 6 بخش است.












