حمله سپاه به پایگاه آمریکا در کویت

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 07:21
سپاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله به پایگاه آمریکا در کویت یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند.

روابط عمومی سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه ای در حاشیه فرودگاه بندرعباس با پرتابه های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز ، در ساعت ۴:۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.»

به گزارش فرارو، در ادامه بیانیه آمده است: «این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطع تر خواهد بود.مسئولیت عواقب آن با متجاوز است.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.