پاسخ حدادی فر به عذرخواهی سرمربی استقلال

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 20:51
قاسم حدادی فر به جملات جالب سهراب بختیاری زاده واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، این هفته سهراب بختیاری زاده در گفتگو با "ورزش سه" در پاسخ به این سوال که آیا کسی هست در فوتبال که بخواهی از او عذرخواهی کنی؟ گفت: بله قاسم حدادی‌فر. در بازی صبا و ذوب آهن قاسم حدادی فر روی من خطا کرد و آمد عذرخواهی کرد و من دست او را پس زدم. این کاری نیست که من بکنم و از شخصیت من به دور است و همینجا از او عذرخواهی میکنم.

اشاره او به تقریبا 15 سال پیش بود که سهراب در آخرین سالیان فوتبالش قرار داشت و بعد از خداحافظی از تیم ملی پیراهن این تیم را میپوشید و حدادی فر نیز به عنوان یک ستاره در خط میانی ذوب آهن می‌درخشید. جالب این است که صحنه مذکور کاملا در ذهن سهراب باقی مانده و حالا به نظر از یک گره ذهنی برای او خارج خواهد شد.

قاسم حدادی فر در پاسخ به این مصاحبه گفت: سهراب بزرگی خود را نشان داد و صحنه خاصی نبود و من اصلا یادم نبود.

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که آقا سهراب سرمربی استقلال است و برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با قدرت کارش را ادامه دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.