حریق ساختمان گمرک در فرودگاه امام(ره) اطفاء شد/ ساختمان از بخش پروازی فاصله دارد

الف چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 20:15
براساس اعلام فرودگاه امام(ره)، ساختمان گمرک در این فرودگاه که عصر امروز دچار آتش سوزی شده بود، اطفاء شد.

براساس اعلام فرودگاه امام(ره) به ایسنا، عصر امروز(چهارشنبه) به دنبال اعلام وقوع آتش‌سوزی در طبقه سوم ساختمان گمرک، تیم آتش‌نشانی شهر فرودگاهی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

 با توجه به حجم بالای آتش، آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و موفق شدند آتش را مهار کنند و از گسترش آن به سایر طبقات جلوگیری به عمل آورند.

گفته می‌شود در حال حاضر آتش نشانان در حال تخلیه آب از طبقه سوم با کف کش هستند.

براساس اعلام روابط عمومی فرودگاه امام(ره) خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از افراد حاضر در ساختمان و محوطه آسیب ندیده‌اند.

علت آتش‌سوزی و میزان خسارات توسط کارشناسان در حال بررسی است.

گفته می شود ساختمان گمرک شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از سطوح پروازی و بخش فرودگاهی فاصله دارد و این حادثه هیچ تغییری در وضعیت پروازهای شهر فرودگاهی ایجاد نکرده است. پروازها طبق روال انجام خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.