جزئیات برگزاری امتحانات مجازی در شبکه شاد

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 11:41
مشاور مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: ماموریت برگزاری آزمون‌های مجازی دوره متوسطه به شبکه «شاد» واگذار شده و مدارس می‌توانند از امروز با تعریف زمان‌بندی و ارسال لینک اختصاصی، دانش‌آموزان را برای شرکت در امتحانات پایان ترم فراخوان کنند.

علیرضا عبدالله نژاد، مشاور مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، گفت: وزارت آموزش و پرورش برای تسهیل برگزاری آزمون به صورت غیرحضوری برای مدارس در دوره متوسطه پایه هفتم تا دهم تلاش کرد ، امکانی را فراهم کند تا آزمون‌های پایان نیمسال در بستر مجازی برگزار شود.

وی افزود: شبکه دانش آموزی شاد این ماموریت را برعهده دارد تا این امکان را در اختیار مدارس سراسر کشور قرار دهد.

عبدالله نژاد ادامه داد: خوشبختانه امروز (جمعه) این امکان بر روی شبکه شاد معرفی می‌شود و در اختیار تمام مدارس سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: این خدمت این امکان را می‌دهد که مدارس بتوانند آزمون و زمانبندی آن را مشخص و با ارسال لینک به دانش آموزان آن‌ها را برای شرکت در آزمون دعوت کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.