مادری پس از دیدن شوهرش با زن دیگری، دو فرزندش را کشت!

الف چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 11:29
یک فاجعه خانوادگی تلخ در آریزونا، جامعه آمریکا را شوکه کرد. زنی ۳۸ ساله به نام «آندریا کلاریس دیویس»، پس از آنکه همسرش را در حال خیانت دید، دو فرزند خردسال خود را به قتل رساند و سپس دست به خودکشی زد.

به گزارش خبرفوری، این حادثه روز دوشنبه چهارم خرداد در شهر فینیکس رخ داد. به گزارش نشریه «نیویورک پست»، انگیزه این جنایت، کشف رابطه فرا زناشویی همسر او بوده است. آندریا که از این موضوع به شدت دچار آشفتگی روحی شده بود، ابتدا به سمت همسر و زن مورد نظر او در یک بار تیراندازی کرد.

به گفته پلیس گلندیل، آندریا دیویس ابتدا خود را به بار ورزشی «تیل‌گیترز اسپورتس»  رساند. او در آنجا به سمت «نولان دیویس»، همسر ۳۸ ساله خود، و زنی ۳۶ ساله که همراه او بود، آتش گشود. هویت آن زن فاش نشده، اما پلیس تأیید کرد که او هنگام فرار با خودرو، از ناحیه گردن هدف اصابت گلوله قرار گرفته و با جراحاتی در بیمارستان بستری شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.