کلاس‌های درس مقاطع تحصیلات تکمیلی می تواند حضوری برگزار شود

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 11:16
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: همچنین پیرو بخشنامه های قبلی، لازم است کلاس های عملی و بالینی کلیه دانشجویان به صورت حضوری برگزار گردد.

طاهره چنگیز، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز آموزشی، اعلام کرد که دانشگاه ها می توانند در فرصت باقی مانده تا پایان ترم جاری نسبت به تشکیل کلاس های حضوری برای مقاطع تحصیلات تکمیلی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، طاهره چنگیز در نامه‌ای به معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان انتقال خون ایران، موسسه واکسن و سرم سازی رازی، انستیتو پاستور ایران، انستیتو آموزشی، درمانی و تحقیقاتی قلب و عروق شهید رجایی و دانشگاه تربیت مدرس، اعلام کرد: پیرو بخشنامه های قبلی در خصوص استمرار روندهای آموزشی و با عنایت به ضرورت حفظ کیفیت آموزش و در نظر گرفتن سلامت و آرامش خاطر دانشجویان عزیز و با توجه به شرایط موجود و هماهنگی های به عمل آمده با مراجع ذیربط، دانشگاه ها می توانند در فرصت باقیمانده تا پایان ترم جاری نسبت به تشکیل کلاس های حضوری برای مقاطع تحصیلات تکمیلی اقدام فرمایند.

وی تاکید کرد: همچنین پیرو بخشنامه های قبلی، لازم است کلاس های عملی و بالینی کلیه دانشجویان به صورت حضوری برگزار گردد.

دراین نامه تصریح شده، ضمنا مجددا بر برگزاری کلیه آزمون ها به صورت حضوری تاکید می شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.