جواد داوری در گفتوگو با خبرنگار ایرنا، به شرایط این روزهای بسکتبال کشور پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و جنگ تحمیلی رمضان، تصمیم بر این شد که کارهای جاری و مسائل را همچنان پیگیری کنیم و مقرر شد که انتخابات فدراسیون برگزار شود اما با تاکید بر بازیهای آسیایی ناگویا و رویدادهای مختلف و البته بحث حضور مربی خارجی همین تیم کار را پیش خواهد برد تا به انتخابات برسیم.
وی ادامه داد: شرایط کشور خاص است و در مرحلهای هستیم که نه صلج است و نه جنگ، مربی خارجی بلیت تهیه کرده و امروز یا فردا در تهران خواهد بود. بحثهای پایه و تیمهای ملی و اردی تیم را شروع خواهیم کرد تا به بسکتبال ضربه نخورد. اتفاقاتی که رقم خورد از دست من خارج بود اما آنچه وظیفه من است به حضوئر مقتدرانه تیم ملی بسکتبال در رویدادهای پیش رو باز میگردد که باید این مهم انجام شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص احتمال حضورش در انتخابات ۴ سال آتی گفت: ما برنامههایی داشتیم که بخشی از آن اجرا شده و تلاش خواهیم کرد تا کارها به خوبی پیش برود. مهم این است که بسکتبال در مسیر خود حرکت کند و این هدفی است که باید همه دنبال کنیم. امیدواریم هر چه میشود به سود بسکتبال و ورزش ایران باشد.









