استاندار کرمان: تیم فوتبال بانوان خاتون بم را تا قهرمانی ایران حمایت می‌کنیم

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 07:50
کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با حضور در آیین اکران مستند «خاتون»، ضمن تمجید از تلاش‌های مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم، تأکید کرد: از من استاندار تا همه مسئولان ورزشی استان، بیشترین و بهترین حمایت‌ها را برای تداوم مسیر پرافتخار این تیم انجام خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی شامگاه سه‌شنبه در آیین اکران مستند «خاتون» با حضور شقایق آسیایی، کارگردان مستند و مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم افزود: بیشترین حمایت‌ها را از تیم خاتون بم برای تداوم مسیر پرافتخارش خواهیم داشت.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تیم فوتبال بانوان خاتون بم اظهار کرد: امیدوار هستم از من استاندار تا دیگر مسئولانی که در عرصه ورزش خدمت می‌کنند، بتوانیم بهترین و بیشترین حمایت‌ها را از تیم خاتون بم برای تداوم مسیر پرافتخارش داشته باشیم.

استاندار کرمان یادآور شد: این اثر بازتاب‌دهنده افتخاراتی است که با تلاش و فعالیت مرضیه جعفری در استان کرمان و کشور رقم خورده است.

وی افزود: فعالیت‌تیم‌هایی مانند خاتون بم می‌تواند به افزایش علاقه‌مندی دختران به ورزش کمک و زمینه حضور بیشتر آنان در عرصه‌های ورزشی را فراهم سازد.

طالبی عنوان کرد: استفاده از زبان هنر و هنر سینما به عنوان فراگیرترین نوع هنر، می‌تواند این افتخارات را به خوبی بازتاب دهد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.