درخواست از خزانه داری برای واریز سهم درمان+نامه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 07:08
رئیس انجمن داروسازان ایران، اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر واریز ۹ بیست و هفتم سهم درمان بیمه شدگان به حساب خزانه داری کل را مجددا پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در نامه ای به خزانه دار کشور، عنوان داشت: از آنجا که مقرر بوده است مبالغ مربوط به ۹ بیست و هفتم سهم درمان بیمه شدگان برای تسویه مطالبات دارویی و درمانی هزینه گردد، سازمان تامین اجتماعی تاخیر چندین ماهه در تأدیه دیون خود به داروخانه ها دارد.

در ادامه این مکاتبه درخواست گردید به منظور شفاف سازی مسیر پیش رو و رفع نگرانی فعالان دارویی کشور، گزارشی از مبالغ واریزی به حساب فوق الذکر و تخصیص ها و پرداخت‌ها ارائه گردد.

درخواست از خزانه داری برای واریز سهم درمان+نامه

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.