ماموریت محبی در تیم ملی: پنالتی بگیر!

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 01:24
وینگر ایرانی روستوف برای دومین بازی پیاپی در تیم ملی پنالتی گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی رسمی محمد محبی برای تیم ملی، در فیفادی گذشته مقابل کاستاریکا بود که در کنار به ثمر رساندن یک گل، توانست یک پنالتی هم در جریان برتری پنج بر صفر ایران بگیرد که این کار را دیروز سه‌شنبه هم در بازی درون گروهی انجام داد.

محمد محبی که در فصل اخیر لیگ برتر روسیه 28 بار به میدان رفت و طی این مدت، دو گل از روی نقطه پنالتی و یک گل در جریان بازی به ثمر رساند، دو پاس گل داد و یک پنالتی برای روستوف گرفت، حالا در بازگشت به اردوی ملی هم این اتفاق را تکرار کرد.

این بازیکن در روزی که یکی از سبزپوشان تیم ملی در بازی درون گروهی بود، در لحظات پایانی مسابقه، شوت دانیال ایری از پشت محوطه جریمه را کنترل کرد تا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و شانس گلزنی بالایی داشته باشد، اما با یک تکل متوقف شد تا داور ترکیه‌ای نقطه پنالتی را نشان بدهد.

محبی که در جریان بازی درون تیمی شانس گلزنی زیادی نداشت و دروازه آبی‌ها را باز نکرده بود، در لحظات پایانی برای جلوگیری از شکست تیمش پنالتی گرفت که مهدی طارمی آن را تبدیل به گل کرد؛ هرچند دقایقی بعد گل سوم را خوردند و مغلوب شدند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.