صدور کیفرخواست ۲ مدیر شهری در خوزستان به اتهام فساد مالی

مشرق نیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 22:00
دادستان مرکز استان خوزستان از صدور کیفرخواست ۲ مدیر شهری این استان به اتهام ارتشا، اختلاس و پولشویی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از دادسرای خوزستان، امیر خلفیان روز سه‌شنبه بیان کرد: دادسرای مرکز استان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و صیانت از بیت‌المال، کیفرخواست ۲ مدیر شهری را صادر کرد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق پرونده‌ها و انجام کارشناسی‌های لازم، اتهامات این ۲ مدیر شهری شامل ارتشا، تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی، رشوه و اختلاس است و جرایم انتسابی به آنان به اثبات رسیده است.

دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اموال عمومی و برخورد با مفسدان اقتصادی، بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفان در هر سطحی برخورد خواهد کرد.

پیش از این دادستان مرکز خوزستان از صدور کیفرخواست برای یک مدیر استانی و یکی از کارکنان همان مجموعه به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.