تشدید نظارت‌ها منجر به پلمب ۱۸ واحد صنفی در مشهد شد

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:41
مشهد-‌ ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در پی تشکیل ستاد نظارت موثر بر بازار در استان و تشدید نظارت‌ها، ۱۸ واحد صنفی متخلف در مشهد با دستور قضات تعزیرات حکومتی و حضور دستگاه‌های ذی‌صلاح پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

محسن صیادی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا طی دو هفته اخیر سه هزار و ۹۵۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر مشهد انجام گرفت که به تشکیل ۵۷۲ پرونده تخلف انجامید.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۳۵ شکایت مردمی پیرامون گران‌فروشی به‌صورت حضوری در مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ثبت شد که با پیگیری‌های قاطعانه ۱۷ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال وجه اضافه دریافتی به شاکیان بازگردانده شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: همچنین برای سایر واحدهای متخلف ۱۶۳ پرونده تعزیری تنظیم و برای برخورد قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی در مشهد فعالیت دارند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.