بازگشت جناب‌خان به تلویزیون

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 20:31
مدیر شبکه نسیم از بازگشت «جناب‌خان»، پخش «کودک‌شو» و تولید فصل‌های جدید چند برنامه خبر داد.

به گزارش حبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، از تدارک چند برنامه جدید و بازگشت برخی برنامه‌های پرمخاطب این شبکه خبر داد و گفت همزمان با عید قربان برنامه «قصه‌های هومن و جناب‌خان» و همچنین «کودک‌شو» روی آنتن خواهند رفت.

او با اشاره به تولید «قصه‌های هومن و جناب‌خان» عنوان کرد این برنامه برای شب‌های مخاطبان در شرایط فعلی کشور طراحی شده است. به گفته خوشرو، برنامه «کودک‌شو» نیز با اجرای الیکا عبدالرزاقی در حال ضبط است و به‌زودی پخش خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم همچنین درباره برنامه «من ایرانم» گفت این برنامه متناسب با شرایط کشور طراحی شده و احتمال دارد در ادامه، متناسب با تحولات اجتماعی و منطقه‌ای، تغییراتی در آن اعمال شود.

خوشرو درباره برنامه‌های شبکه نسیم پس از ماه‌های محرم و صفر نیز اظهار کرد فصل جدید «هزار و یک»، «بگو بخند» با داوران جدید و فصل تازه «برمودا» برای پخش در تابستان آماده شده‌اند. او همچنین از تولید چند برنامه جدید دیگر در این شبکه خبر داد.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.